Muhabbit
shrapnel white paper

shrapnel white paper

SHRAPNEL Yeni Web Sitesi ve Whitepaper’ı ile Oyun Piyasasına Girmeye Hazır

White paper SHRAPNEL oyununa, oyunun yakın gelecekte geçen evrenine ve daha pek çok detaya dair bilgiler içeriyor.

SHRAPNEL yeni web sitesini ve whitepaper’ını katılımcıların erişimine sundu. Whitepaper’da SHRAPNEL oyununa, oyunun yakın gelecekte geçen evrenine ve daha pek çok detaya dair bilgiler bulunuyor.

Whitepaper’a göre oyun, ayın parçalandığı bir gelecekte geçiyor. Oyunda bu parçalanma sonrasında, uzay boşluğunda dağılan ay parçaları, Asteroid 38 Sigma’nın çarpışmasıyla birlikte Dünya’da doğru spiral şeklinde dönerek yol almaya başlıyor. Gezegenin etrafında yıkıcı bir halka oluşturan ay parçalarının yarattığı bu alana ise Kurban Bölgesi adı veriliyor.

Oyun evreninde her ne kadar Dünya üzerinde bu olay sonrası oluşan hasarın bir felaket olduğu konusunda herkes hemfikir olsa da, ay parçalarının gelişi aynı zamanda Bileşik Sigma’nın keşfini de mümkün kılıyor. Yalnızca Kurban Bölgesi’nde bulunan, ne özellikleri ne de değeri tam olarak kestirilemeyen bu kıymetli materyal, bölgeye girme cesaretini gösterenler için adeta bir ödül işlevi görüyor. Bileşik Sigma’ya erişenler ise onun uğruna savaşmaya değer olduğunu söylüyor.

Kısaca SHRAPNEL, oyuncuların Bileşik Sigma uğruna yarışmasını konu alıyor. Whitepaper oyunculara yalnızca her görevde edinecekleri operatör sınıfları ve teçhizat hakkında bilgi vermiyor, aynı zamanda nasıl yüksek bahisli oyunlar oluşturabileceklerine dair de ipuçları sağlıyor.

Buna göre oyunculara üç operatör sınıfı seçeneği sunuluyor: Assault (Hücum), Survivalist (Hayatta kalan), ve Infosec (Bilgi güvenliği). Oyuncular operatörlerini geliştirdikçe yeni beceriler ve özel ekipmanlar devreye girmeye başlıyor. Bazı operatör sınıflarının güçlü özellikleri diğerlerinin zayıf özelliği olabiliyor. Böylece sınıflar arası stratejik ortaklıklar teşvik edilmiş oluyor.

Oyunda teçhizat olarak bir dizi silah, zırh, sarf malzemesi ve gece görüşü sağlayan gözlükler gibi teknolojik araçlar yer alıyor.

SHRAPNEL

SHRAPNEL Oyuncuların Yaratıcı Girişimlerini Destekleyecek

SHRAPNEL deneyiminin merkezinde oyuncular tarafından oluşturulan içerikler yer alıyor. Whitepaper’da oyuncuları haritalara, silahlara, makyaj malzemelerine ve diğer tüm araçlara nasıl erişebileceği ve bu araçları diğer oyuncularla nasıl paylaşabileceği de anlatılıyor.

Bu kapsamda oyuncular SHRAPNEL’de kendi turnuvalarını diledikleri kurallarla düzenleyebiliyor ve etkinliklerinin reklamını yapabiliyor. Bu yüksek bahisli yarışmalar hem turnuvayı oluşturanlara, hem de yarışmacılara ödül kazanma imkanı sunuyor.

Ayrıca tüm oyuncular SHRAP Token ödüllerini toplama fırsatına ve içerik oluşturmak, oyun kurmak gibi hedef odaklı görevlere katılma imkanına sahip. SHRAPNEL’in yaratıcı araçları topluluğuna oyun içinde kullanmaya yönelik NFT’lerden oluşan bir kütüphane kurma imkanı da sağlıyor.

Oyunun gelişiminde bireysel oyuncuların SHRAPNEL topluluğu içerisindeki itibarı da büyük önem taşıyor. SHRAPNEL ekosistemi içerisinde diğer oyuncularla iş birliği kuran katılımcılar çeşitli ödüllerle ödüllendiriliyor.

Bu yaratıcı itibar sistemine göre bir oyuncunun toplam itibar skoru oyundaki başarısına, oyuna nasıl yaratıcı katkılarda bulunduğuna ve topluluktaki konumuna göre belirleniyor. Yüksek skora sahip oyuncular çeşitli ödüller kazanmakla kalmıyor, aynı zamanda oyun içerisinde ve haritasında daha görünür bir hale de geliyor.

SHRAPNEL Avalanche’da yer alıyor.

Oyun, FPS Demografisini Hedef Koltuğuna Oturtuyor

Whitepaper aynı zamanda SHRAPNEL’in token ekonomisine yönelik de katılımcıları bilgilendiriyor. Dağıtım ve kilit açma planı, piyasanın bir özeti, ve katılımcılar için sürücü haritası gibi bilgiler paper içerisinde yer alıyor. Bunlara ek olarak neden rekabetçi FPS demografisinin hedeflendiği de anlatılıyor.

Buna göre SHRAP bir ERC-20 token’ı olarak oluşturulacak ve kısa bir süre sonra Avalanche’da deploy edilecek. Belirteç oluşturma etkinliğinde (TGE), toplam belirteç arzı olarak 3 milyar SHRAP belirteci oluşturulacak ve bu rakam sabit kalacak.

FPS’e dair ise metin şunları söylüyor:

“PC çekirdekli rekabetçi FPS oyunları, nişancı türünü canlandırdı ve günümüzde de yüksek katılım, elde tutma ve harcama oranlarına sahip. Newzoo verilerine göre FPS, Ocak 2022 tarihi itibarıyla tüm PC oyunları arasında en yüksek aylık aktif kullanıcı sayısına sahipti. Çekirdek rekabetçi FPS türündeki oyunlar, özellikle PC ve mobilde gelecekte büyük bir büyüme potansiyeli gösteriyor.”

SHRAPNEL ayrıca ilk dört aşamanın netleştiği yol haritasında öngörülen gelişmeleri ve topluluğun bu süreçlere ne denli dahil olacağı bilgilerini de veriyor.

Buna göre henüz hazırlık sürecinde olan ilk aşama “Kampanya” aşaması olarak gözüküyor. Bu aşamada oyun SHARP Token’ı piyasaya sürmeyi, topluluk gruplarının oluşmasını ve platform özelliklerinin geliştirilmesini hedefliyor. “Bolluk” olarak geçen ikinci aşamada ise hisse senedi tekliflerinin verilmesi, operatör isimlerinin rezerve edilmeye başlanması ve haritaların sahiplenilmesi bekleniyor.

İnşa” aşaması olan üçüncü aşamada oyuncuların yaratıcı faaliyetlerine destek verilerek SHRAPNEL evreninin genişletilmesi, “Konuşlandırma” aşaması olan dördüncü aşamada ise oyunun kitleler tarafından oynanamaya başlanması hedefleniyor.

SHRAPNEL’den bir sahne.

SHRAPNEL Uzman İsimlerden Oluşan Bir Kadroya Sahip

SHRAPNEL’in AAA kalitesindeki oyun oynama tecrübesi ve blockchain ekosisteminin de ele alındığı whitepaper’da oyunu oluşturan ekibi de tanımak mümkün. Ekipteki kişilerin kısa biyografilerinin yanı sıra hangi tecrübeli isimlerin süreçte yol gösterici olarak rol oynayacağı da belirtiliyor.

Meteor ve Zombie Strudios’un eski CEO’su Mark Long oyunda Baş Yönetici olarak yer alıyor. Sektörde 27 senelik tecrübesiyle bilinen Long, SEGA Genesis’ten Oculus Rift’e uzanan pek çok platformda 32 farklı oyun üretti.

İlginizi çekebilir: GameFi Nedir?

Stüdyo Başı olan Don Norbury ise 17 senelik kariyerinde Star Wars, Indiana Jones, Bioshock gibi markalar için ekipler oluşturdu ve oyuncular için yaratıcılık sınırlarını zorladı.

Oyun Başı olan Colin Foran da 10 seneden fazla bir süredir interaktif oyun tecrübeleri sunması ve yenilikçi teknolojileri oyunlara dahil etme konusundaki azmi ile dikkat çekiyor. Foran’ın daha önce çalıştığı projeler arasında Halo, Killer Instinct, Sunset Overdrive ve Crackdown gibi ünlü isimler bulunuyor.

Daha fazla Blockchain Haberleri için: Blockchain Haberleri

Daha Fazla DeFi Haberi için: DeFi Haberleri

Gelişmelerden ve son dakikalardan haberdar olmak, kripto para dünyasında aktif bir yer edinmek istiyorsanız Telegram kanalımıza bekliyoruz.

Son Yazılar

Exit mobile version